Dit sensitive barn af Anne-Mette Sohn Jensen

Dit sensitive barn – en guide til en bedre hverdag er skrevet på baggrund af erfar­inger og eksempler fra flere end 50 forældre om alt fra søvn, mad, legekammerater og venskaber over søskende til nedsmeltninger, højtider, tøj, der krad­ser, og meget mere.
Bogen indeholder desuden en gennemgang af den nyeste forskning på området og er spækket med gode råd, andre forældres erfaringer og faglige betragtninger omkring hverdagslivet med et sensi­tivt barn. Særligt sensitive børn har mange ekstra udfordring­er i en hverdag, der er tætpakket med aktiviteter og måske uro i børnehave eller skole. Men med den rette viden hos forældre, lærere, pædagoger og andre voksne i barnets hverdag kan disse udfordringer sagtens tackles.
Forfatteren er cand.pæd. i pædagogisk psykologi på Aarhus Univer­sitet med speciale i særlig sensitivitet. Hun holder foredrag og rådgiver om emnet over hele landet.

Anne-Mette stiller sit speciale til rådighed for interesserede.

Denne artikel, som er bragt et andet sted på hjemmesiden, bygger på bogen.

282 sider og 299,- kr.
Forlaget Pressto

Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/hsp-foreningen.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3549