Medlemsfordele

Kom med i fællesskabet

Som medlem støtter du foreningens arbejde både økonomisk og gennem din opbakning og er med til at gøre foreningens stemme stærkere. Vi arbejder for at udvikle og formidle en god forståelse i samfundet af det særligt sensitive personlighedstræks mange aspekter. Din støtte har betydning for mange mennesker, store som små – og både nu og for kommende generationer.

Rabatter og muligheder – KUN for medlemmer

• Rådgivning

Et personligt medlemskab giver adgang til 2 rådgivninger på 30 min. for 150 kr. pr. gang – eller 1 rådgivning på 60 min. for 300 kr. Et familiemedlemskab giver adgang til 2 forældrerådgivninger á 60 min. for 300 kr. pr. gang. Her finder du mere om Rådgivning.

• Events

Foreningen tilbyder prisbillige events. Events bliver ledet af en fagperson, og de giver dig mulighed for at møde andre sensitive og også udveksle tanker og erfaringer. Her finder du mere om events.

• Netværk

Vi opfordrer alle medlemmer til at netværke med hinanden. Dette er især muligt i foreningens lukkede Facebook gruppe, kun for medlemmer.

• Behandlerrabat

Vi har kontakt med forskellige behandlere, der alle har fokus på sensitive menneskers særlige styrker og udfordringer. Vi indgår løbende nye rabataftaler. Du finder aktuelle rabatter på behandlersiden, hvor du søger via geografisk kort.

Sammen står vi stærkere!

Medlemskab i HSP foreningen gør dig klogere på dig selv – og giver dig mulighed for at udvide dit personlige netværk med andre sensitive/sansestærke.

PERSONLIGT medlemskabfor 1 personkr.100

JA TAK til personligt medlemskab

FAMILIE medlemskabfor hele familien på adressenkr.200

JA TAK til familie-medlemskab