00Days00Hrs00Mins00Secs
Jun 16 2022
16. juni 2022

Overskud – hvad søren er det ?

• Online

Mange særligt sensitive mennesker er udfordret med at have overskud til at lave flere ting efter de kommer hjem fra arbejdet eller efter de har været til sociale arrangementer. Overskuds-kontoen går hurtigt i minus og det kan dræne på livsglæden når energi niveauet og overskuddet er lille.

BESKRIVELSE

Som særligt sensitiv er det vigtigt at du skaber er liv, så det passer godt til dig og din sensitivitet. Alligevel kan det kan være svært at acceptere hvis du føler at du igen og igen er nødt til at sige nej til en masse ting som du har lyst til.

Det er muligt at ændre hverdagen fra minus i overskud til en hverdag som føles godt ind i alle celler.

Dette arrangement er for dig som gerne vil have mere overskud til at gøre de ting som giver dig glæde og nærer dig i din hverdag.

Emner som kan være en del af arrangementet :

• Down-time og opladning
  • Selvkærlig prioritering og valg
  • Forventninger og krav til dig selv
  • Dit indre styresystem og adfærd
  • Arbejdsmiljøet og nære relationer
  • Af-klimatisering af energi og indtryk
  • Energi, det som mærkes og sanses
  • Fastlåst og stagneret energi i kroppen

Vi tager en snak om hvor I oplever udfordringer i hverdagene. I er dermed selv med til at forme vores snak med Jeres egen energi og de udfordringer, som I oplever spænder ben for at opleve en hverdag med overskud.

Du vil gå fra vores møde med en masse inspiration og evt. personlig sparring til hvad du kan gøre for at få mere energi og overskud.

Vi holder en kort pause i løbet af de 2 timer.

Kærligst Heidie,
mødeleder

Profil af Heidie Kosiara

TID

Vi mødes den 16. juni 2022 kl. 18.30-20.30.

STED

Online via Zoom. Du får tilsendt et link et par dage før.

TILMELDING– Max 5 deltagere –kr.150

JA TAK JEG VIL VÆRE MED

Dette tilbud er kun til HSP foreningens medlemmer.

Hvis du ikke allerede er medlem, kan du melde dig ind her: BLIV MEDLEM. Det koster 100 kr. årligt for et personligt medlemskab (standard).