00Days00Hrs00Mins00Secs
May 17 2022
17. maj 2022

Selvkærlighed – familiemønstre og tanker (del 1)

• Online

Som særligt sensitiv er det vigtigt at du skaber er liv, så det passer godt til dig med din sensitivitet. Det er kun muligt hvis du er opmærksom på, hvad der er selvkærligt for dig og leve det selvkærlige liv.

De fleste særligt sensitive kæmper med at være selvkærlige – årsagerne dertil taler vi om gennem de 3 gange vi mødes, hvor du får inspiration til at integrere mere selvkærlighed i dit liv.

DEL 1 : Selvkærlighed – familiemønstre og tanker

• Hvad er selvkærlighed og hvorfor kan det være så svært at være selvkærlig?
  • Et liv i trivsel som særligt sensitiv handler om at skabe et selvkærligt fundament.
  • Et fundament som er skabt i din barndom og følger dig hele livet.

Vi tager en snak om hvilken indvirkning dine relationer og deres forhold til selvkærlighed har påvirket dig. Med udgangspunkt i den enkelte person, så giver jeg en lille inspirations øvelse med til at styrke selvkærligheden og slippe de tillærte adfærdsmønstre.

Vi tager en snak om hvor I oplever udfordringer i hverdagen. I er derved selv med til at forme vores møde med jeres egen energi og de udfordringer, som I oplever spænder ben for selvkærligheden i hverdagen.

Vi holder en kort pause i løbet af de 2 timer.

Du kan tilmelde alle 3 arrangementer i forløbet om selvkærlighed eller et enkelt tema.

Pris for alle 3 arrangementer 450 kr eller 150 kr. for dette ene tema.

Max 5 deltagere

TID

Vi mødes tirsdag den 17. maj 2022 kl. 18.30 – 20.30

STED

Online via Zoom. Du får tilsendt et link et par dage før.

Øvrige datoer for forløbet Lev et selvkærligt liv

7/6-2022 : Selvkærlighed – grænsesætning og pleaser-genet (del 2) … TILMELD DIG HER
28/6-2022 : Selvkærlighed – selvomsorg og nydelse (del 3) … TILMELD DIG HER

TILMELDING– Max 5 deltagere –kr.150

JA TAK JEG VIL VÆRE MED

Dette tilbud er kun til HSP foreningens medlemmer.

Hvis du ikke allerede er medlem, kan du melde dig ind her: BLIV MEDLEM. Det koster 100 kr. årligt for et personligt medlemskab (standard).

HEIDIE ER MØDELEDER

profil Heidie KosiaraJeg er sansestærk og arbejder som intuitiv kinesiolog og kropsbehandler med fokus på at følelsesmæssig trivsel skabes indefra. Jeg kommer selv fra at leve et liv fra et meget ukærligt sted. Jeg har hjulpet mange sensitive mennesker med deres proces fra mistrivsel og hen mod et selvkærligt og et glædesfyldt liv.

Tidligere deltager udtaler

Selvkærlighed er en svær størrelse. Hvad er selvkærlighed?
Hvad vil det sige at være selvkærlig? Er jeg selvkærlig? Er der forskel på i hvilken situation jeg er i, om jeg er selvkærlig/agerer selvkærligt? Kan jeg gøre mere?
Jeg havde rigtig mange spørgsmål forud for den første temaaften, men viste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente.
Jeg har deltaget i alle 3 temaaftener, men dette er hverken et krav eller en nødvendighed. Hver temaaften har været unik, virkelig givende, og med en masse aha-oplevelser. Jeg har fået rigtigt meget med fra hver temaaften – ny viden i al almindelighed. Jeg har lært mig selv bedre at kende og jeg er introduceret til flere nye værktøjer til at arbejde med mig selv.
Heidie har en intuitiv tilgang til hvert emne/aften, med fokus på ønsker/behov fra deltagerne. Heidie øser ud af sin viden indenfor bl.a. æteriske olier, kinesiologi og Human Design. Heidie får de varmeste anbefalinger herfra.

Ann