00Days00Hrs00Mins00Secs
Mar 13 2022
13. marts 2022

Mig som sensitiv (tema 1 for unge)

• Online

Som sensitiv ung vil du ofte føle dig anderledes, end dem omkring dig. Du kan komme til at tvivle på, om du har ret til at være dig og ret til at få opfyldt dine behov. Om du er god nok. Kan du virkelig lykkes som sensitiv!

Udfordringerne kan blive mindre, når vi får set på dem sammen.

I dette lille forløb får du mulighed for at udtrykke dig, blive klogere på dig selv og andre, få glæde ved at blive spejlet af andre sensitive, der virkelig godt forstår dig – og få inspiration og nye handlemuligheder til at skabe dig en god hverdag.

Emnerne er store, så vi kommer ikke i dybden med det hele, men du kan få åbnet for nye indsigter og synsvinkler. Og møder nogen, der har det på samme måde som dig. Måske kan I blive hinandens backing group, hvem ved?

Jeg kommer med et oplæg, og I får mulighed for at fortælle om jer og samtale om det. Vi lader samtalen forme sig omkring nogle temaer:

TEMA 1 : Mig som sensitiv

• Hvordan oplever jeg egentlig mig og min sensitivitet?
  • Mine vigtige værdier
  • Hvad udfordrer mig især?
  • Hvor ser jeg, at sensitiviteten giver mig positive egenskaber og glæder?

Du kan tilmelde dig alle 3 arrangementer i forløbet “Om at være ung i et samfund, der ikke er det” eller vælge dette ene tema.

Pris for alle 3 arrangementer 450 kr eller 150 kr. for dette ene tema.

Max 5 deltagere, unge i tyverne

PS: Hvis der allerede er udsolgt, og du har lyst til at være med i en unge-gruppe, så skriv til os på kontakt-siden.Skriv også gerne hvis du er for ung (teenager) til denne gruppe (i tyverne). Måske kan der blive basis for en eller flere nye grupper.

TID

Vi mødes søndag den 13. marts 2022 kl. 10 – 12

STED

Online via Zoom. Du får tilsendt et link et par dage før.

Øvrige datoer for forløbet “Ung og sensitiv i et samfund, der ikke er det”

27/3-2022 : Min selvforståelse (tema 2) … TILMELD DIG HER
10/4-2022 : Sådan skaber jeg et liv, der passer til hele mig (tema 3) … TILMELD DIG HER

TILMELDING– Max 5 deltagere –kr.150

JA TAK JEG VIL VÆRE MED

Dette tilbud er kun til HSP foreningens medlemmer.

Hvis du ikke allerede er medlem, kan du melde dig ind her: BLIV MEDLEM. Det koster 100 kr. årligt for et personligt medlemskab (standard).

ATHINA ER MØDELEDER

profil af Athina Delskov

Jeg er sensitiv og spirituel psykolog. Jeg har hjulpet mange sensitive til at finde ind til sig selv og opnå større klarhed, mere styrke og glæde i livet. Jeg arbejder intuitivt.

.