• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Lær din sensitivitet at kende

29. oktober 2023 Kl. 10:00 til 12:00

150DKK

Skal jeg være som omgivelserne forventer, eller vil jeg forme mit liv ud fra den, jeg virkelig er. Og hvordan er det egentlig, jeg er?

Vi arbejder med emnet ”Lev godt med din sensitivitet” over 3 gange, og du kan melde dig til de temaer, der passer til dig, gerne alle 3.

TEMA 1: Lær din sensitivitet at kende

Du vil gerne leve dit liv, så det passer godt til dig som den, du er med netop din sensitivitet. Så er det nyttigt, at du tager dine behov alvorligt og undersøger, hvordan du fungerer. Det gælder både om at lære dig at kende og om at komme til at acceptere din ret til at være dig og få dine behov opfyldt, selv om du ikke er som de fleste.

Studér dig selv:

• Hvad er det (især), der udfordrer dig, overstimulerer dig? Ved du, hvad du kan gøre ved det?
  • Hvor går dine grænser, hvornår bliver noget for meget?
  • Hvad er dine sensitive styrker? Ved du, hvordan du får dem i spil?
  • Hvad giver dig glæde og god energi?

Sammen nærmer vi os, hvordan du kan forstå din sensitivitet, hvordan du håndterer udfordringer, og hvordan du kan få styrkerne i spil.

TID

Vi mødes søndag den 29. oktober 2023 kl. 10:00 til 12:00

STED

Online via Zoom. Du får tilsendt et link et par dage før.

ANTAL DELTAGERE

Max 4

MØDELEDER

profil af Athina DelskovAthina Delskov er mødeleder. Hun er sensitiv og spirituel psykolog, og har hjulpet mange sensitive mennesker på vej mod bedre trivsel. Hver gang kommer hun med et oplæg, og vi taler sammen om det, deltagerne gerne vil se nærmere på – i en sensitiv atmosfære. Det er vores erfaring, at vi som sensitive er gode til at skabe kontakt i et trygt rum, også på nettet.

TILMELDING

Dato:
29. oktober 2023
Tidspunkt:
10:00 til 12:00
Pris:
150DKK

via ZOOM

Athina Delskov

EVENTS er kun for HSP foreningens medlemmer

Er du ikke medlem endnu, kan du stadig nå at være med. Klik på links og vælg hvad der passer bedst … Personligt-medlemskab til 100 kr. årligt. Eller Familie-medlemskab til 200 kr. årligt.