OM FORENINGEN

Se dine medlemsfordele

Som medlem støtter du foreningens arbejde både økonomisk og gennem din opbakning og er med til at gøre foreningens stemme stærkere. Vi arbejder for at udvikle og formidle en god forståelse i samfundet af det særligt sensitive personlighedstræks mange aspekter. Din støtte har betydning for mange mennesker, store som små – og både nu og for kommende generationer.

Adgang til medlemsrabatter

Rådgivning: HSP foreningen tilbyder rådgivning på op til 30 minutter for 100 kr. Maks 2 pr. medlem. Du henvender dig via kontaktsiden.

Behandlerrabat: Vi har kontakt med forskellige behandlere, der alle har fokus på sensitive menneskers særlige styrker og udfordringer. Vi indgår løbende nye rabataftaler. Du finder aktuelle rabatter på siden medlemsrabatter. Og du finder en behandler på behandlersiden hvor du søger via geografisk kort.

Events: Der kan også være rabat på events. De fremgår af eventsiden.

moden kvinde chatter med yngre kvinde via computeren

Udveksling med andre sensitive

Foreningen tilbyder løbende medlemsmøder både med og uden et bestemt tema. Et tema kan fx være sensitive børn eller sensitive unge. Medlemsmøder bliver ledet af en fagperson og her kan du udveksle tanker og erfaringer med andre sensitive.

Foreningen tilbyder udviklingsforløb i små grupper typisk med 5 møder af 2 timer. Vi kalder dem “cirkelsamtaler”.

Både medlemsmøder og udviklingsforløb annonceres på eventsiden og foregår online.

Vi opfordrer alle medlemmer til at netværke med andre sensitive. Nu er det muligt at efterlyse andre sensitive her på hjemmesiden, for at mødes fysisk – eller på nettet efter lyst og praktiske muligheder. Her finder du de sensitive netværk.

Medlemsmøder, udviklingsforløb og sensitive netværk gør dig klogere på dig selv – og giver dig mulighed for at udvide dit personlige netværk.

SAMMEN STÅR VI STÆRKERE.

Meld dig ind - det betaler sig !

STANDARD medlemskabfor 1 personkr.100

FAMILIE medlemskabfor hele familien på adressenkr.200

VIRKSOMHEDS medlemskabfor 1 virksomhedkr.700

Ved tilmelding inden 1/7-2020 er prisen kun 300 kr. for de første 12 måneder.