OM FORENINGEN

Bliv medlem – og brug dine fordele

Som medlem støtter du foreningens arbejde både økonomisk og gennem din opbakning og er med til at gøre foreningens stemme stærkere. Vi arbejder for at udvikle og formidle en god forståelse i samfundet af det særligt sensitive personlighedstræks mange aspekter. Din støtte har betydning for mange mennesker, store som små – og både nu og for kommende generationer.

PERSONLIGT medlemskabfor 1 personkr.100

JA TAK til personligt medlemskab

FAMILIE medlemskabfor hele familien på adressenkr.200

JA TAK til familie-medlemskab

VIRKSOMHEDS medlemskabfor 1 virksomhedkr.300

JA TAK til virksomheds-medlemskab

Sammen står vi stærkere!

Rabatter og muligheder for medlemmer

Rådgivning: Et personligt medlemskab giver adgang til 2 rådgivninger på 30 min. for 150 kr. pr. gang – eller 1 rådgivning på 60 min. for 300 kr. Et familiemedlemskab giver adgang til 2 forældrerådgivninger á 60 min. for 300 kr. pr. gang. Her finder du mere om Rådgivning.

Behandlerrabat: Vi har kontakt med forskellige behandlere, der alle har fokus på sensitive menneskers særlige styrker og udfordringer. Vi indgår løbende nye rabataftaler. Du finder aktuelle rabatter på siden medlemsrabatter. Og du finder en behandler på behandlersiden, hvor du søger via geografisk kort.

Events: Foreningen tilbyder prisbillige events. Events bliver ledet af en fagperson, og de giver dig mulighed for at møde andre sensitive og i mange tilfælde også udveksle tanker og erfaringer. Her finder du mere om events.

moden kvinde chatter med yngre kvinde via computeren

Udveksling med andre sensitive

Vi opfordrer alle medlemmer til at netværke med andre sensitive. Nu er det muligt at efterlyse andre sensitive her på hjemmesiden, for at mødes fysisk – eller på nettet efter lyst og praktiske muligheder. Her finder du de sensitive netværk.

Sensitive netværk gør dig klogere på dig selv – og giver dig mulighed for at udvide dit personlige netværk.